مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-03سياسي

سیاست تبعیض مثبت شهرداری برای بهبود وضعیت معلولان


توجه به مسائل روح و روان شهر و شهروندان به ویژه وضعیت معلولان، سیاست تبعیض مثبت از مهمترین برنامه های اداره کل سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: توسعه و تقویت کانون های سلامت محور، توجه به مسائل روح و روان شهر و شهروندان به ویژه وضعیت معلولان، سیاست تبعیض مثبت و .

از مهمترین برنامه های اداره کل سلامت است و سه شنبه های سلامت نیز با هدف پیشبرد این موضوعات به میزبانی منطقه14، برگزار شد.

همچنین در نشست تخصصی که به میزبانی شهردار منطقه 14و با حضور مدیر کل و معاونان برگزار شد با مسئولین خانه های سلامت ، نماینده دبیران کانون های سلامت و سایر مدیران درباره چالش ها و، مشکلات و دغدغه های پیش روی کارمندان تبادل نظر و بحث و گفت و گو شد و  از زحمات همکاران و دبیران کانون ها نیز تقدیر شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 نیز افزود : توجه اداره کل سلامت به موضوعات سلامت محور با اولویت مناطق و محله های کم برخوردار تدبیر بسیار خوبی است.

وی گفت: رفع مشکلات و دغدغه های حوزه سلامت منطقه 14، با اولویت و سرعت در حال رفع و رجوع است.

در ادامه همچنین از وضعیت مناسب سازی سرای محله ابوذر، ویژه برنامه افراد دارای معلولیت در بوستان گلزار محله شکوفه، مرکز فرآموز بازدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست تبعیض مثبت شهرداری برای بهبود وضعیت معلولان

سیاست تبعیض مثبت شهرداری برای بهبود وضعیت معلولان