مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-03سياسي

تشکیل کارگروه «کاهش جمعیت کیفری» در زندان مرکزی قزوین


برای اولین بار و به ابتکار دادستانی قزوین کارگروه کاهش جمعیت کیفری در زندان مرکزی قزوین تشکیل شد و قطعاً این سیاست مهم در کارگروه موصوف با جدیت پیگیری خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، دادستان عمومی و انقلاب قزوین به همراه معاونین، مدیرکل زندان های استان و 25 نفر از قضات دادسرا به صورت شبانه از زندان مرکزی قزوین بازدید و درخواست های مددجویان را مورد رسیدگی قرار دادند.

حسین رجبی در جریان این بازدید گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان یکی از سیاست های کلان قوه قضاییه است و به تبع آن در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و کاهش 20 درصدی جمعیت کیفری زندان با استفاده از ظرفیت های قانونی و نهادهای ارفاقی از برنامه های دادستانی مرکز استان در سال جاری است و در این راستا بازدید مستمر و دوره ای قضات از زندان انجام خواهد شد، تا این هدف محقق شود.

وی افزود: برای اولین بار و به ابتکار دادستانی قزوین کارگروه کاهش جمعیت کیفری در زندان مرکزی قزوین تشکیل شد و قطعاً این سیاست مهم در کارگروه موصوف با جدیت پیگیری خواهد شد، تا مددجویان دارای شرایط قانونی بتوانند با استفاده از نهادهای ارفاقی از زندان آزاد شوند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: همچنین با بررسی همکاران قضایی به درخواست ها و شرایط مددجویان، 8 نفر از زندانیان با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه «کاهش جمعیت کیفری» در زندان مرکزی قزوین

تشکیل کارگروه «کاهش جمعیت کیفری» در زندان مرکزی قزوین