مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-03سياسي

برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده جهت جلب سرمایه گذاری در پایتخت


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده جهت افزایش سرمایه گذاری در شهر است گفت: تبلیغات در این راستا از آنجایی که برای دعوت سرمایه گذاران و اطلاع رسانی است ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علیرضا زاکانی شهردار پایتخت امروز در صحن شورا حضور می یابد که این مسأله کاملاً طبیعی بوده و عموما طبق روال همیشگی شهردار تهران در صحن شورا حضور می یابد.

وی با اشاره به اینکه حضور امروز زاکانی در صحن شورا عجیب و بعید نیست گفت: هر چه ارتباط شهردار با شورا بیشتر باشد بهتر خواهد بود و شهردار هرازچندگاهی در صحن شورا توضیحاتی به مردم و شورای شهری ها می دهد.

رییس شورای شهر تهران درباره برگزاری نمایشگاه شب های خواهرخوانده و شهر هوشمند در تهران گفت: این نمایشگاه ها جهت جلب سرمایه گذاری برگزار شده تا توانمندی های تهران و کلانشهرها ارائه شود.

وی گفت:برگزاری این نمایشگاه ها در اجرای پروژه های شهرداری و سرمایه گذاری برای شهر و شهرداری حائز اهمیت است.

چمران گفت: برگزاری نمایشگاه های شهرهای خواهرخوانده نیز برای این بوده که ببینیم چه کمک هایی این شهرها می توانند به یکدیگر کنند و چگونه سرمایه گذاری جلب و جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده جهت جلب سرمایه گذاری در پایتخت

برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده جهت جلب سرمایه گذاری در پایتخت