مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:122022-07-03سياسي

سند بالا دستی برای توسعه صنعتی کشور تهیه می شود / 245 قانون حذف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی طاهری شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تولیدات منبع محور ما نزدیک به 70 درصد، صنایع متوسط 10 درصد و تکنولوژی بالا 9 درصد است، - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اولین کار مهم این کمیسیون تهیه یک سند بالادستی برای توسعه صنعتی کشور است و در این میان بررسی ها نشان می دهد وزارت صمت پنج سند توسعه دارد، اما هیچ یک از آن ها مدنظر ما نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی طاهری شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تولیدات منبع محور ما نزدیک به 70 درصد، صنایع متوسط 10 درصد و تکنولوژی بالا 9 درصد است، افزود: متاسفانه ضمانت اجرایی در این زمینه وجود نداشته است که تلاش می کنیم با تهیه سند بالادستی توسعه قابلیت اجرایی و ضمانت اجرایی داشته باشد که این مهم با مصوبه مجلس امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در سند توسعه مسائل یک بُعدی دیده نخواهد شد، اظهار داشت: همه ابعاد توسعه باید از جنبه های مختلفی در نظر گرفته شود و پیگیر آن هستیم که طبق منویات رهبری برای تحقق این امر مهم همکاری خوبی میان دولت و مجلس ایجاد شود.

طاهری با تاکید بر اینکه با مشخص شدن سند بالادستی کشور امکان اجرای برنامه هفتم، تدوین برنامه یکساله و مجوز ها امکان پذیر خواهد شد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند بالا دستی برای توسعه صنعتی کشور تهیه می شود / 245 قانون حذف می شود

سند بالا دستی برای توسعه صنعتی کشور تهیه می شود / 245 قانون حذف می شود