مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-03سياسي

تیترهای خبری جنایات آمریکا، چندین جلد کتاب است


مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: اگر تیترهای جنایات آمریکا را بشماریم چندین صفحه و بلکه چندین جلد کتاب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام مهدی دربانی مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران شامگاه شنبه در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، آیت الله صدوقی در مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) خیرآباد، اظهار کرد: برای انتخاب مسیر و راه درست در مسائل مختلف زندگی انسان ها شرایط متفاوتی دارند و وقتی زندگی شهید بزرگواری مانند شهید بهشتی را مرور می کنیم این شهید عزیز وقت خود را فقط برای خدمت رسانی به مردم قرار داد و منافقین از این روحیه سخت نگران شدند و شروع به تخریب کردند.

وی گفت: شهید بهشتی حمایت الهی را داشت و برنامه های خدا با برنامه های بندگانش در دنیا متفاوت است که این شهید عزیز را در سن هفتاد و پنج سالگی به در درجه رفیع شهادت رساندند.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران سعادت دنیا و آخرت را برای بندگان عمل به دستورات الهی دانست و تصریح کرد: خداوند متعال برای کسانی که خواست خود را به تقدیر الهی مقدم بدانند بسیار جریمه سنگینی در نظر گرفته است و انسان ها را به حال خود واگذار می کنند و این بدترین مجازات الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیترهای خبری جنایات آمریکا، چندین جلد کتاب است

تیترهای خبری جنایات آمریکا، چندین جلد کتاب است