مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-03اقتصادي

56 طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان انجام می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تصویب 56 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان و صدور موافقت نامه اصولی برای این طرح ها در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، رحمان فرمانی گفت: از ابتدای فروردین لغایت پایان خردادماه سال جاری 56 فقره موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 3 هزار و 619 میلیارد ریال مورد موافقت قرار گرفت که پس از اخذ سایر مجوزهای لازم و اجرا و بهره برداری از آن حدود 600 فرصت اشتغال در سطح استان فراهم می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اضافه کرد: این طرح ها شامل 40 اقامتگاه بوم گردی، دو هتل، دو مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری، پنج مجتمع گردشگری، پنج سفره خانه سنتی، یک مهمان پذیر و یک واحد خانه مسافر در سطح استان است که در صورت اخذ استعلامات، به آن ها موافقت ایجاد برای گذراندن مراحل قانونی اعطا می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان بررسی و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان انجام می شود

56 طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان انجام می شود