مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 07:272022-07-03پزشكي

افزایش شمار موارد بستری کرونا در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هشدار نسبت به روند صعودی شیوع کرونا در استان، از افزایش موارد بستری کووید 19 در هرمزگان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته یک مورد جدید بستری کرونا در هرمزگان ثبت شد و آمار بستری ها به 13 نفر رسید.

وی با بیان اینکه هیچکدام از بیماران در بخش مراقبت های ویژه کووید 19 بستری نیستند، خاطرنشان کرد: مجموع مبتلایان مثبت کرونا در هرمزگان هم اکنون 261 نفر می باشد که 248 نفر از این شمار به صورت سرپایی درمان و در منزل قرنطینه هستند.

دکتر نوروزیان تصریح کرد: متاسفانه آمارها حکایت از روند افزایشی کرونا در هرمزگان دارد و تنها راه ایمن ماندن از این ویروس میرگبار رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون می باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در استان گفت: خوشبختانه از نیمه اردیبهشت ماه تاکنون مورد فوتی جدید کرونا در استان ثبت نشده و آمار در همان عدد 2 هزار و 616 نفر باقی می باشد که این کاهش آمار فوتی ها به دنبال واکسیناسیون گسترده اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار موارد بستری کرونا در هرمزگان

افزایش شمار موارد بستری کرونا در هرمزگان