مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 06:572022-07-03پزشكي

جزییات بیمارستان سازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران آخرین وضعیت پروژه های مراکز درمانی این دانشگاه در استان تهران را تشریح کرد.

- عبد الرضا پازوکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این دانشگاه ،گفت: قطعا به عنوان اولویت ها یی که برای حوزه عمرانی داریم تکمیل دانشکده هاست؛به طوری که از 11 دانشکده، 4 دانشکده در پردیس قرار دارد و امیدواریم بودجه خوبی برای طرح نیمه تمام دانشکده ها به عنوان یک اولویت اختصاص داده شود.

وی با اشاره به پروژه های بیمارستانی در سطح استان تهران، افزود:بیمارستان شهریار که به عنوان اولویت سفر استانی رییس جمهور قرار دارد به شرط تخصیص بودجه تکمیل خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران متذکر شد:البته متاسفانه طی ماه های گذشته نیز بودجه اختصاص داده نشد و امیدواریم با پیگیری شخص رییس جمهور که دستور ویژه دادند، به این بیمارستان به عنوان اولویت بپردازیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به دیگر پروژه های بیمارستانی در سطح استان تهران، ابراز کرد:بیمارستان باب الحوائج در کن و بیمارستان فیروز آبادی در دستور کار قرار دارد.

پازوکی با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان فیروز آبادی،اضافه کرد: متاسفانه علی رغم اینکه اسم افتتاح را روی آن گذاشته بودند،سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیمارستان سازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد

جزییات بیمارستان سازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد