مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 06:472022-07-03بين الملل

آمریکا در مذاکرات کارشکنی کرد، غربگراها به تیم هسته ای ایران حمله می کنند!


با اینکه ترامپ از برجام خارج شد و بایدن هم نمی خواهد به برجام برگردد اما مدعیان اصلاحات که می گفتند «امضای کری تضمین است» مقصر اصلی وضعیت فعلی برجام یعنی آمریکا را رها کرده و تیم مذاکره کننده کشور را آماج حملات خود قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان نوشت: مذاکرات دوروزه دوحه به دلیل کارشکنی آمریکایی ها بی نتیجه مانده و میان طیف های مختلف داخل و خارج، بحث و بررسی های متفاوتی را به دنبال داشته است.

تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم که طی چند ماه گذشته بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران ایستادگی و تلاش کرده به هیچ وجه تحت تاثیر فشار طرف مقابل قرار نگیرد و توپ مذاکرات هسته ای برای رفع تحریم های ظالمانه در زمین ایران نباشد، بعد از نشست دوحه با تأکید بر اینکه میز مذاکره را ترک نخواهد کرد، بار دیگر اعلام کرد که مسئولیت شکست مذاکرات دوحه و وین برعهده آمریکاست.

واضح آنکه، مقاومت تیم مذاکره کننده کشورمان بر شروط اصلی (لغو تحریم ها، راستی آزمایی و ارائه تضمین) مقامات آمریکایی را به این نتیجه رسانده که دولت سیزدهم، مشکلات اقتصادی را به برجام گره نزده، دست پر را در اختیار داشته و اهل سازش و کرنش نیست و تسلیم خواسته های فرابرجامی آمریکا نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در مذاکرات کارشکنی کرد، غربگراها به تیم هسته ای ایران حمله می کنند!

آمریکا در مذاکرات کارشکنی کرد، غربگراها به تیم هسته ای ایران حمله می کنند!