مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 06:472022-07-03سياسي

گزارش آژانس انرژی اتمی علیه ایران سیاسی است/ لابی صهیونیست ها علیه مذاکرات


مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره مذاکرات رفع تحریم ها و سیاست های اخیر آژانس علیه فعالیت های هسته ای ایران اظهارکرد: - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: لابی های رژیم صهیونیستی بیشتر از لابی های ماست که می توانند بر روند مذاکرات و همچنین رویکردهای آژانس انرژی اتمی اثرگذار باشند.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره مذاکرات رفع تحریم ها و سیاست های اخیر آژانس علیه فعالیت های هسته ای ایران اظهارکرد: رویکرد و گفتار ما در قبال کشورهای غربی باید به گونه ای باشد که شفاف و با قاطعیت خواسته های خودمان را مطرح کنیم.

درواقع همانطور که به دنبال شفافیت هستیم، شفاف هم باید عمل کنیم.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر آژانس انرژی اتمی علیه فعالیت های صلح آمیر هسته ای ایران افزود: تمامی اتفاقات و رویدادهای دنیا نشات گرفته از مسائل سیاسی است و هیچ چیز را نمی توان پیدا کرد که سیاسی نباشد.

به همین دلیل، این گزارش آژانس نیز رنگ و بوی سیاسی داشت چرا که تمامی طرف ها به دنبال منفعت خودشان هستند و طرف مقابل نیز به دنبال این است تا با هزار حیله و ترفند، حرف خودش را حاکم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش آژانس انرژی اتمی علیه ایران سیاسی است/ لابی صهیونیست ها علیه مذاکرات

گزارش آژانس انرژی اتمی علیه ایران سیاسی است/ لابی صهیونیست ها علیه مذاکرات