مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 22:222022-07-02پزشكي

تست کرونای 5 نفر دیگر مثبت قطعی اعلام شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست یک نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 4 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: هم اکنون به لحاظ میزان شیوع بیماری کرونا وضعیت شهرستان های بروجن، اردل، کیار، بن، فارسان و خانمیرزا زرد و شهرستان های شهرکرد، سامان، کوهرنگ و لردگان در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

   رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: طی 24 ساعته گذشته 13 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 4 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

   وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست یک نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 4 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد، تصریح کرد: هم اکنون یک بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونای 5 نفر دیگر مثبت قطعی اعلام شد

تست کرونای 5 نفر دیگر مثبت قطعی اعلام شد