مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-02اجتماعي

فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) پس از وقفه 2 ساله در کربلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هاشم جمالی، مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت های اجرایی این موکب خبر داد و گفت: بعد از وقفه 2 ساله به دلیل شیوع کرونا، امسال شاهد حضور خیل عظیم عاشقان امام حسین(ع) در ایام اربعین در کربلای معلی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی مسئولان ستاد اربعین امسال قریب 5 میلیون زائر در ایام اربعین از نقاط مختلف کشورمان عازم عتبات خواهند شد، افزود: در این راستا موکب احمدبن موسی(ع)، مقدمات لازم را برای پذیرایی مناسب از زائران ایرانی در کربلای معلی فراهم خواهد کرد.

جمالی با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات جهت رفاه حال زائران امام حسین(ع) در کربلای معلی انجام خواهیم داد، گفت: موکب احمدبن موسی(ع) از سال 94 کار خود را به نام حضرت احمدبن موسی(ع)، نگین استان فارس و شیراز در کربلای معلی آغاز کرده است و امسال هم فعالیت خود را در این شهر مقدس انجام خواهد داد.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) اظهار کرد: نخستین گروه خادمان موکب احمدبن موسی(ع) شامل کمیته تأسیسات از یک روز بعد از دهه اول محرم یعنی از 18 مرداد ماه سال جاری به کربلای معلی اعزام خواهند شد تا بتوانند مقدمات برپایی موکب را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) پس از وقفه 2 ساله در کربلا

فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) پس از وقفه 2 ساله در کربلا