مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 21:472022-07-02سياسي

توسعه امنیت سایبری مهم ترین نیاز امروز فرودگاه اصفهان است


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: توسعه امنیت سایبری مهم ترین نیاز امروز فرودگاه اصفهان است که باید با کمک همه به ویژه اعضای کمیته امنیتی فرودگاه پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان، حمیدرضا سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان اظهار داشت: امروز دیگر تهدیدهای سخت برای دشمن امکان پذیر نیست و دست به تهدیدهای نرم و نرم افزاری زده و به همین دلیل باید زیرساخت های امنیتی و سایبری فرودگاه ها را توسعه دهیم.

وی افزود: توسعه امنیت سایبری مهم ترین نیاز امروز فرودگاه اصفهان است که باید با کمک همه به ویژه اعضای کمیته امنیتی فرودگاه پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود.

سیدی گفت: بسیاری از سامانه های فرودگاه اصفهان بهسازی و بازسازی شده اما بخش هایی هم نیاز به نوسازی و بازسازی دارد که در دستور کار قرار دارد و به مرور و همزمان با توسعه فیزیکی بخش های مختلف، زیرساخت های تأسیساتی فرودگاه هم توسعه پیدا خواهد کرد.

  مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: اقدامات و خدمات جهادی خوبی در فرودگاه اصفهان در سخت ترین شرایط تحریم، فشارهای اقتصادی و سایر مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه امنیت سایبری مهم ترین نیاز امروز فرودگاه اصفهان است

توسعه امنیت سایبری مهم ترین نیاز امروز فرودگاه اصفهان است