مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 21:072022-07-02سياسي

آزادی 500 زندانی جرائم غیرعمد به همت سپاه نینوا گلستان


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه زندان در حکومت اسلامی آموزشگاه نیکی هاست، گفت: از ابتدای کرونا 500 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرده ایم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار علی ملک شاهکوهی در مراسم جشن آزادی 26 زندانی جرائم غیرعمد گرگان اظهار کرد: سپاه نینوا از ابتدای کرونا نزدیک به 500 زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده های خود بازگردانده است و در تلاش هستیم این روند را با همتی مضاعف ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: زندان در حکومت اسلامی یک دانشگاه است و امروز به برکت انقلاب اسلامی زندان های ما یک آموزشگاه برای نیکی ها هستند و  رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصا روی این نکته تاکید دارند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: فضای زندان ها در جمهوری اسلامی در قیاس با زندان های دوران طاغوت مخصوصا زندان های ساواک قابل مقایسه نیست و امروز اقدامات تربیتی، فرهنگی و مهارت آموزی خوبی در زندان ها صورت می گیرد.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: البته حضور در زندان در شان هیچکدام از شما نبوده لیکن دست تقدیر اینگونه رقم زده که با جرمی غیرعمد مدتی مهمان این مکان باشید اما امروز با کمک خیرین شما را به آغوش خانواده بازمیگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 500 زندانی جرائم غیرعمد به همت سپاه نینوا گلستان

آزادی 500 زندانی جرائم غیرعمد به همت سپاه نینوا گلستان