مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-02سياسي

سرانجام طرح تعیین تکلیف نیروهای آموزش وپرورش چه می شود؟


به گفته عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در طرح تعیین تکلیف نیروهای انسانی هیچ گروهی از معلمان غیررسمی مستثنا نبوده و تعیین تکلیف همه گروه های همکار با آموزش وپرورش چه در کمیسیون اجتماعی و چه در کمیسیون آموزش در دستور کار نمایندگان مجلس خواهد بود.

- محمدرضا احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تعیین تکلیف گروه های غیررسمی در کمیسیون اجتماعی و پیشنهاد تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش در این طرح اظهار کرد: طرح کمیسیون آموزش یکی از راه های تعیین تکلیف گروه های غیررسمی آموزش و پرورش است و منافاتی با طرح کمیسیون آموزش و تحقیقات ندارد به این معنی که علاوه بر تعیین تکلیف معلمان غیررسمی در طرح کمیسیون اجتماعی، کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز همچنان طرح خود را به صحن می آورد.

وی با اشاره به نگرانی برخی از گروه های غیررسمی آموزش و پرورش برای جاماندن از طرح کمیسیون اجتماعی گفت: در صورت تصمیم برای تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش در کمیسیون اجتماعی، هیچ یک از گروه های همکار با این وزارتخانه مستثنا نبوده و همه گروه ها در این طرح حاضر خواهند بود.

  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت تعیین تکلیف گروه های غیررسمی در کمیسیون اجتماعی، جامانده ها نیز در طرح کمیسیون آموزش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام طرح تعیین تکلیف نیروهای آموزش وپرورش چه می شود؟

سرانجام طرح تعیین تکلیف نیروهای آموزش وپرورش چه می شود؟