مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 20:472022-07-02سياسي

برگزاری پایگاه مشاوره خانواده مسیر وصل در متروی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از برپایی پایگاه مشاوره خانواده ازدواج در ایستگاه های مترو خبر داد و گفت: - به مناسبت اول ماه ذی الحجه و فرارسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) پایگاه مشاوره مسیر وصل در ایستگاه های منتخب متروی تهران برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از برپایی پایگاه مشاوره خانواده ازدواج در ایستگاه های مترو خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حوزه خانواده و هم چنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان، پایگاه مشاوره مسیر وصل در پنج ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می شود.

سید محمد نقیب افزود: این پایگاه مشاوره با هدف ارائه مشاوره در خصوص تسهیل ازدواج دائم و همسان گزینی (اصولی و اسلامی)، ارائه مشاوره و آموزش از مرحله خواستگاری تا تشکیل خانواده پایدار و نیز ارائه مشاوره های تخصصی از قبیل ازدواج، خانواده و کودک با حضور کارشناسان و مشاوران در حوزه خانواده برگزار می گردد.

پایگاه مشاوره مسیر وصل در ایستگاه های امام خمینی (ره)، تجریش، شهرری، تئاترشهر و میدان حضرت، ولی عصر (عج) از امروز شنبه 11 تا 16 تیر ماه 1401 از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پایگاه مشاوره خانواده مسیر وصل در متروی تهران

برگزاری پایگاه مشاوره خانواده مسیر وصل در متروی تهران