مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-02سياسي

انعقاد تفاهم نامه ساخت و تجهیز مهدکودک دانشگاه تهران


تفاهم نامه ساخت و تجهیز مهدکودک ویژه فرزندان خردسال اعضای هیأت علمی، غیرهیات علمی و دانشجویان دانشگاه تهران بین دانشگاه تهران و بنیاد فرهنگی مصلی نژاد منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در مراسم انعقاد تفاهم نامه ساخت و تجهیز مهدکودک ویژه فرزندان خردسال اعضای هیأت علمی، غیرهیات علمی و دانشجویان دانشگاه تهران که به امضای رییس دانشگاه و مدیرعامل بنیاد فرهنگی مصلی نژاد رسید، گفت: با توجه به سیاست های کلی جمعیت و همچنین تلاش برای بالندگی و جوانی جمعیت و در راستای برطرف کردن موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده، افزایش فرزندآوری و همچنین تحکیم بنیان و پایداری خانواده لازم است که تسهیلات مناسب به خانواده بزرگ دانشگاه تهران تخصیص پیدا کند.

رییس دانشگاه تهران افزود: در همین راستا و به عنوان گامی برای تشویق خانواده ها به فرزندآوری و جوانی جمعیت، زمینی به مساحت 800 مترمربع از مجموعه املاک متعلق به دانشگاه تهران برای احداث مهدکودک اختصاص پیدا کرد.

وی با قدردانی از عباس مصلی نژاد که برای ساخت و تجهیز این مهدکودک پیش قدم شده است، گفت: دانشگاه متعهد به تأمین زمین در خیابان 16 آذر برای ساخت مهدکودک شده است و بنیاد فرهنگی مصلی نژاد نیز اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه ساخت و تجهیز مهدکودک دانشگاه تهران

انعقاد تفاهم نامه ساخت و تجهیز مهدکودک دانشگاه تهران