مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-02سياسي

72 موکب البرزی میزبان زائرین اربعین حسینی در کربلا و نجف مستقر می شوند


رییس ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: 72 موکل از استان البرز جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی عازم عتبات عالیات خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی اسلام خواه، رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز، عصر امروز در همایش موکب داران استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به حضور موکب های البرزی در ایام اربعین حسینی، گفت: تا کنون تعداد 72 موکب از استان البرز جهت خدمات رسانی به بیش از 30 هزار زائرین اربعین حسینی در روز در شهرهای کربلا و نجف آماده و در حال تکمیل امکانات خود می باشند.

  وی افزود: امسال علاوه بر محل موکب مرکزی شهر نجف اشرف ، موکب های این استان در مسجد سهله، عمودهای 531 و 532، پارک کربلا و صحن حضرت زهرا (س) آماده میزبانی و خدمات رسانی به زائرین حضرت سید الشهدا (ع) را خواهند داشت.

  علی اسلامخواه با اشاره به موانعی که سال 1398 موکب داران با آن روبرو بودند گفت: یکی از درخواست های موکب داران از دولت ، تسهیل در امر انتقال نذورات مردم از ایران به عراق جهت خدمات رسانی بهتر به زائرین می باشد که امید است با درایت دولت مردمی سیزدهم این مانع رفع شود.

در پایان رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از ارائه بالاترین خدمات در شان زائرین اربعین حسینی توسط خادمین که تا پای جان در این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 موکب البرزی میزبان زائرین اربعین حسینی در کربلا و نجف مستقر می شوند

72 موکب البرزی میزبان زائرین اربعین حسینی در کربلا و نجف مستقر می شوند