موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 18:472022-07-02حوادث

کشف ابزار و آلات تقلب در کنکور کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)


از مجموع کشفیات تقلبی کنکور 1401 در استان کهگیلویه و بویراحمد، دو مورد در شهر یاسوج، یک مورد در شهر گچساران، یک مورد در شهر دهدشت و یک مورد نیز در چرام به ثبت رسید.

- کشف ابزار و آلات تقلب در کنکور کهگیلویه و بویراحمد (+عکس) از مجموع کشفیات تقلبی کنکور 1401 در استان کهگیلویه و بویراحمد، دو مورد در شهر یاسوج، یک مورد در شهر گچساران، یک مورد در شهر دهدشت و یک مورد نیز در چرام به ثبت رسید.

رییس دانشگاه یاسوج از کشف و ضبط مواردی از ابزار و آلات تماس با بیرون توسط گروه های متقلب در کنکور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

بهادر کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه با جزییات این خبر گفت: قریب به 24 هزار داوطلب، در 115 حوزه و پنج زیر گروه آزمایشی از استان کهگیلویه و بویراحمد در کنکور 1401 شرکت کردند.

وی اظهار کرد: 61 درصد از شرکت کنندگان کنکور امسال استان کهگیلویه و بویراحمد زن و 39درصد مرد بودند.

رییس دانشگاه یاسوج در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص تقلب در کنکور 1401 مورد خاصی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم؟ خاطرنشان کرد: برخی مواردی از آوردن ابزار و آلات تماس به بیرون داشتیم که توسط بعضی گروه های متقلب و فریبنده داوطلبان از آنها پول هایی گرفته شد اما با بازدید بدنی و ابزار الکترونیکی و اطلاعات قبل از آزمون، همگی شناسایی و کشف شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ابزار و آلات تقلب در کنکور کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

کشف ابزار و آلات تقلب در کنکور کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)