مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-02سياسي

جروزالم پست؛ نمایش قدرت سپاه ایران با ساخت شناورهای پیشرفته


روزنامه صهیونیستی نوشت، تحرکات نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران بدان معناست که به زودی می تواند کشتی هایی روانه دریا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های منطقه ای و بین المللی به  ساخت شناور ردار گریز از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران اشاره کرده و نوشتند، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که معمولاً به قایق های تندرو و پهپاد مجهز است در حال نوین سازی خود است و به طور فزاینده ای در حال ساخت کشتی است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی به قلم ستث فرانتسمن   نوشت، بر اساس تصاویر ماهواره ای، ایران در حال ساخت یک شناور رزمی جدید است پیشتر نیز ایران یک کشتی 65 متری را  به آب انداخت که بر اساس یک طرح مخفی بزرگ بود.

این شناور فعلی در یک کارخانه کشتی سازی در جزیره قشم در حال ساخت است.

 نویسنده ادامه داد، پروژه ساخت این کشتی رزمی جدید رادارگریز ایران مورد توجه رسانه های اماراتی قرار گرفت و این ماجرا برجسته شد.

این شناور جدید ایران موشک انداز بوده و پیشرفته به نظر می رسد و اندازه آن حدود 166 فوت یا 150 متر و  طول آن 46 فوت برابر 14 متر است.

عرشه عقب این شناور جدید نشان می دهد که احتمالاً برای موشک های ضد کشتی نور یا قادر آماده می شوند که تقریباً معادل موشک های هارپون هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست؛ نمایش قدرت سپاه ایران با ساخت شناورهای پیشرفته

جروزالم پست؛ نمایش قدرت سپاه ایران با ساخت شناورهای پیشرفته