مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-02سياسي

حذف آزمون از شرایط نظام رتبه بندی معلمان


آیین نامه اجرای رتبه بندی معلمان تا زمان آماده شدن به دولت،26 بار ویرایش شد و در کمیسیون اجتماعی دولت هم به آن بندهایی اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در دیدار اعضای فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش در ترازی که سند تحول بنیادین بیان کرده، نیست، لذا توجه بیش از پیش به این موضوع جز نیازهای آموزش و پرورش است و به حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت نیاز دارد.

نوری با تشکر از فعالیت های مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون رتبه بندی معلمان گفت: مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای نگهبان کمک کردند تا قانون رتبه بندی معلمان تصویب شود و وزارت آموزش و پرورش بر اساس تکلیف قانونی که بر عهده داشت، پیش از اتمام زمان قانونی، آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان را آماده کرد و به هیأت دولت فرستاد.

وی افزود: در همراهی با سایر دستگاه های مشارکت کننده در آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان و تأمین نظرات آن ها، این آیین نامه تا زمان آماده شدن به دولت ،26 بار ویرایش شد و در کمیسیون اجتماعی دولت هم به آن بندهایی اضافه شد که با دستور رییس جمهور و در جلسه هیأت دولت آن بندها لغو شد که می توان به حذف آزمون از شرایط نظام رتبه بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف آزمون از شرایط نظام رتبه بندی معلمان

حذف آزمون از شرایط نظام رتبه بندی معلمان