مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-02سياسي

لزوم افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم در مسیر جلب اعتماد شهروندان


شهردار مشکین دشت با تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفیت و خدمات رسانی به شهروندان، گفت: سعی داریم با قرار گرفتن در مسیر خدمات رسانی اعتماد و رضایت مردم و شهروندان را جلب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان، مدیران شهری و مردم مشکین دشت علیرضا صفرخانلو شهردار جدید مشکین دشت معرفی و از زحمات حسین بغدادی شهردار سابق این شهر تقدیر شد.

پیگیری مشکلات مشکین دشت در اولویت باشد  احمد کریمی پور، رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت، طی این آیین، با اشاره به مشکلات عمده این شهر، افزود: شهر مشکین دشت با مشکلات عدیده ای درگیر است که مهمترین آنها بحران آب است.

100 درصد آب شرب شهر مشکین دشت از منابع زیرزمینی تامین می شود و باید در خصوص دسترسی به آب های سطحی و تامین آب مورد نیاز شهر ، اهتمام ویژه ای به کار گرفته شود.

وی بر لزوم پیگیری موضوع املاک قولنامه ای و تبدیل آنها به املاک سند دار توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: با توجه به راهکارهای ایجاد شده، در جهت رفع این مشکل، پیگیری آن توسط شهرداری و استفاده از این راهکارها در جهت حل مشکلات شهروندان ضروری است.

  کریمی پور تعیین تکلیف موضوع انتزاع شهر فردیس از کرج و مشکین دشت از فردیس، را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه مطالعات علمی طرح جامع هر دو شهر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم در مسیر جلب اعتماد شهروندان

لزوم افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم در مسیر جلب اعتماد شهروندان