مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-02پزشكي

بلایی که فشار خون بالا بر سر کلیه ها می آورد


آریا جنابی فوق تخصص کلیه بزرگسالان و نفرولوژیست درباره ارتباط فشار خون بالا و نارسایی مزمن کلیه گفت: پرفشاری خون می تواند یکی از علائم نارسایی مزمن کلیه باشد و از طرف دیگر بیماری که پرفشاری خون دارد هم می تواند در طول زمان به نارسایی کلیه دچار شود.

- فوق تخصص کلیه بزرگسالان با اشاره به اینکه فشار خون بالا و بیماری نارسایی کلیوی هردو از بیماری های شایع و بدون علامت هستند توصیه کرد: کلیه ها باید از جهت دفع پروتیین کنترل شوند و همینطور فشار خون به صورت مستمر اندازه گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آریا جنابی فوق تخصص کلیه بزرگسالان و نفرولوژیست درباره ارتباط فشار خون بالا و نارسایی مزمن کلیه گفت: پرفشاری خون می تواند یکی از علائم نارسایی مزمن کلیه باشد و از طرف دیگر بیماری که پرفشاری خون دارد هم می تواند در طول زمان به نارسایی کلیه دچار شود.

بخوانید.

خطر سکته گرمایی در تابستان را جدی بگیریدمعجزه زیاد ایستادن!خواص شگفت انگیز این خشکبار برای کبد چرب، لاغری و دیابتمرگ و میر ناشی از استعمال دخانیات در مردان سه برابر زنان وی افزود: هیچ یک از این دو بیماری که شایع هستند، علائم بالینی ندارند به همین دلیل بیمارانی که فشار خون بالا دارند باید به صورت مستمر کنترل شده و بیمارانی که مشکل کلیه دارند هم به طور دوره ای کنترل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی که فشار خون بالا بر سر کلیه ها می آورد

بلایی که فشار خون بالا بر سر کلیه ها می آورد