مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-02سياسي

الگوگیری از ازدواج علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گره گشای مشکلات جوانان است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، داود غیاثی راد ظهر امروز در آیین تجلیل از گوهر رست، مادر شهیدان رست، با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) درس ها و نکته های بسیاری به همراه دارد که الگوگیری از آن گره گشای بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان است.

وی تصریح کرد: ازدواج  مهم ترین اتفاق انسانی و معنوی در زندگی است، اما متاسفانه در جامعه امروز به دلیل مشکلات پیشروی جوانان شاهد بالارفتن سن ازدواج هستیم که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

 نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح الگوگیری از زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) را ضامن خوشبختی دنیوی و اخروی جوانان دانست و بیان کرد: پرهیز از تجمل گرایی و اشرافی گری و آسان گرفتن مراسم و تشریفات ازدواج باید در دستور کار جوانان قرار گیرد.

 داود غیاثی راد در ادامه بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید و اظهار کرد: ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت با کار فرهنگی امکان پذیر است و رزمندگان می توانند در فرهنگ سازی در این زمینه نقش موثری ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در این آیین جمعی از جانبازان، رزمندگان و فرهیختگان استان مرکزی کتابخانه مرکزی در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوگیری از ازدواج علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گره گشای مشکلات جوانان است

الگوگیری از ازدواج علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گره گشای مشکلات جوانان است