مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-02اقتصادي

پلیس: دستگیری 533 نفر و توقیف 392 خودرو در ارتباط با قاچاق کالا


در راستای برنامه سالیانه عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، دومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز (مبارزه با قاچاق کالا در حوزه اقلام اساسی، - سرهنگ ستاد جلال امینی: در راستای برنامه سالیانه عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، دومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز (مبارزه با قاچاق کالا در حوزه اقلام اساسی، معیشت محور و کالاهای استراتژیک) در هفته آخر خرداد امسال در سراسر کشور با استفاده از همه امکانات و ظرفیت رده های انتظامی و مرزبانی اجرا شد.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال کالای اساسی احتکاری و معیشت محور در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ ستاد جلال امینی اظهار داشت: در راستای برنامه سالیانه عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، دومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز (مبارزه با قاچاق کالا در حوزه اقلام اساسی، معیشت محور و کالاهای استراتژیک) در هفته آخر خرداد امسال در سراسر کشور با استفاده از همه امکانات و ظرفیت رده های انتظامی و مرزبانی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای طرح یادشده، دام زنده (سبک و سنگین)، آرد، گندم، برنج، روغن و شکر، نهاده های خوراک دام، نهاده های کشاورزی (کود شیمیایی و سموم)، چوب آلات جنگلی، دخانی، ماینر، لوازم خانگی، الکترونیکی، لوازم و قطعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: دستگیری 533 نفر و توقیف 392 خودرو در ارتباط با قاچاق کالا

پلیس: دستگیری 533 نفر و توقیف 392 خودرو در ارتباط با قاچاق کالا