مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-02اقتصادي

کلاهبرداری 100 میلیاردی با تاسیس شرکت کاغذی در قم


جانشین فرماند انتظامی استان قم از دستگیری 3 کلاهبردار سابقه دار به اتهام تاسیس شرکت کاغذی و کلاهبرداری از 100 نفر از شهروندان به ارزش 100 میلیارد ریال در این رابطه خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار بهادر اسماعیلی اظهارداشت: در پی شکایت 100 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه در یک شرکت بسته بندی مواد غذایی و عرقیجات در مجموع به میزان 100میلیارد ریال سرمایه گذاری و مقرر شده ماهیانه بین 10 تا 17 درصد سود مشارکت دریافت کنند اما 3 نفر مسئول این شرکت با مانور های متقلبانه پس از دریافت وجوه، شرکت را تخلیه و متواری شده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد 2 تن از متهمان هر کدام دارای 5 و 4 فقره سابقه کیفری هستند، افزود: در ادامه مخفیگاه یکی از متهمان متواری که اهل آذربایجان غربی بود در شیراز و 2 تن دیگر که ساکن استان تهران بودند شناسایی و کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد مذکور در شیراز و تهران نیز شرکت های کاغذی تاسیس و از مردم کلاهبرداری می کردند، تصریح کرد: متهمان در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف و شهروندان می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 100 میلیاردی با تاسیس شرکت کاغذی در قم

کلاهبرداری 100 میلیاردی با تاسیس شرکت کاغذی در قم