مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-02سياسي

پیش نویس سند جامع صنعت کشور تهیه شده و در حال نهایی شدن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز شنبه در مراسم روز ملی صنعت و معدن با قدردانی از همه فعالان عرصه صنعت و معدن کشور گفت: - رییس جمهور از تهیه پیش نویس سند جامع صنعت کشور از سوی دولت پس از تاکید مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: با مشورت کارشناسان پیش نویس خوبی در این زمینه تهیه شده و در حال طی مراحل نهایی شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز شنبه در مراسم روز ملی صنعت و معدن با قدردانی از همه فعالان عرصه صنعت و معدن کشور گفت: 12 سال است که رهبر معظم انقلاب اقتصاد را محور نامگذاری سال ها قرار داده اند و در 6 سال اخیر بر توجه به تولید تاکید ویژه داشته اند.

رییس جمهور با بیان اینکه تولید یکی از محور های اصلی خلق قدرت برای کشور است، افزود: دولت مردمی به تبعیت از تاکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید، تلاش برای رفع موانع پیش روی تولید و تاکید بر توسعه صادرات را وظیفه خود می داند.

رییسی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را افسران میدان تولید و خلق قدرت ملی دانست و اظهار داشت: دشمن برای عقب نگاه داشتن کشور و ضعیف کردن مولفه های خلق قدرت که تولید جزو مهمترین آنهاست، تلاش می کند روند تولید را مختل و ضعیف کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس سند جامع صنعت کشور تهیه شده و در حال نهایی شدن است

پیش نویس سند جامع صنعت کشور تهیه شده و در حال نهایی شدن است