مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-02اقتصادي

ذخیره سازی 4 هزار راس دام برای عرضه در روزهای عرفه و عید قربان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت در سومین جلسه ستادی عرضه بهداشتی دام به مناسبت عید سعید قربان، - ایوب فصاحت گفت: پیش بینی های لازم برای ذخیره سازی سه تا چهار هزار راس دام برای عرضه در روز های عرفه و عید سعید قربان برای اطمینان خاطر و آسودگی خیال شهروندان از تامین دام مورد نیاز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت در سومین جلسه ستادی عرضه بهداشتی دام به مناسبت عید سعید قربان، با بیان اینکه اقدامات لازم برای تسهیل خرید و ذبح دام در جایگاه های عرضه بهداشتی دام برای شهروندان صورت گیرد افزود: در صورت تامین زمین مناسب و همکاری شهرداری های مناطق 22 گانه، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای احداث جایگاه های عرضه بهداشتی دام، از آمادگی کامل برخوردار است.

به گفته وی، در مناطقی که شهرداری ها همکاری خوبی با این سازمان داشتند، فرآیند ساخت جایگاه های عرضه بهداشتی دام تسریع شده و پیشرفت 30 تا 40 درصدی دارد.

فصاحت با اشاره به اینکه تسهیلات ویژه ای برای حضور دامداران عضو اتحادیه عشایری در جایگاه های عرضه بهداشتی دام در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 4 هزار راس دام برای عرضه در روزهای عرفه و عید قربان

ذخیره سازی 4 هزار راس دام برای عرضه در روزهای عرفه و عید قربان