مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-02اقتصادي

برق کدام ادارات کهگیلویه و بویراحمد قطع شد؟/برخورد قاطع شرکت برق با بد مصرف ها


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق 32 دستگاه دولتی ، شرکت خدمات رسان و بانک ها در هفت شهرستان این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از نحوه مدیریت مصرف برق در برخی از ادارات دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متاسفانه با وجود درخواست ها و اطلاع رسانی های گسترده مبنی بر همراهی ادارات دولتی، شرکت های خدمات رسان و بانک ها در راستای رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف انرژی، همچنان شاهد رعایت نکردن الگوی مصرف و افزایش مصرف برق در این نهادها هستیم.

وی با اشاره به برخی آمارهای افزایش مصرف ادارات در هفته گذشته، اظهارداشت: برق 9 اداره در شهرستان بویراحمد، هفت اداره در شهرستان کهگیلویه، هفت اداره در شهرستان گچساران، سه اداره در شهرستان دنا، سه اداره در شهرستان چرام، 2 اداره در شهرستان باشت و یک اداره در شهرستان بهمیی بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اکنون قطع شده اند.

رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از فرمانداران شهرستان ها مصرانه می خواهیم به ادارات زیرمجموعه خود بطور ویژه دستور دهند تا مدیران ادارات دولتی در رعایت الگوی مصرف برق نهایت همکاری های لازم را با مجموعه وزارت نیرو در استان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق کدام ادارات کهگیلویه و بویراحمد قطع شد؟/برخورد قاطع شرکت برق با بد مصرف ها

برق کدام ادارات کهگیلویه و بویراحمد قطع شد؟/برخورد قاطع شرکت برق با بد مصرف ها