مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-02سياسي

جزییات راه اندازی گشت نامحسوس حجاب در مشهد


بر اساس آنچه در متن قرارگاه 21 تیر ذکر شده، عفاف به عفاف در نگاه، عفاف در گفتار، عفاف در حرکات و سکنات، عفاف در معاشرت، عفاف در پاکدامنی و عفاف در پوشش تقسیم بندی می شود و حجاب هم برای خانم ها شامل ویژگی هایی در چادر و مقنعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، هفته سوم خردادماه بود که قرارگاه 21 تیر به صورت رسمی در خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

قرارگاهی که با ابلاغ شاخص های عفاف و حجاب به دستگاه ها و نظارت بر حسن اجرای آن ها بنا دارد تا بیست و یکم تیر ماه که روز عفاف و حجاب است، طبق آنچه در متن مکتوب طرح ذکر شده، بهبود وضعیت حجاب و عفاف در دستگاه ها را پیگیری کند.

بر اساس آنچه در متن قرارگاه 21 تیر ذکر شده، عفاف به عفاف در نگاه، عفاف در گفتار، عفاف در حرکات و سکنات، عفاف در معاشرت، عفاف در پاکدامنی و عفاف در پوشش تقسیم بندی می شود و حجاب هم برای خانم ها شامل ویژگی هایی در چادر و مقنعه، مانتو، شلوار، جوراب، کفش و رنگ لباس است.

از نگاه این قرارگاه در حجاب و پوشش آقایان هم از کروات، پاپیون و سایر نماد های غربی، تی شرت، پیراهن تنگ و کوتاه، لباس های بدن نما و وصله دار، طلا و زیورآلات، شلوار های زاپ دار و.

نباید استفاده شود.

این طرح همچنین برخی ویژگی های مشترک هم برای زنان و مردان برشمرده است؛ عدم استفاده از عکس های غیرمجاز و بدون پوشش اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی گشت نامحسوس حجاب در مشهد

جزییات راه اندازی گشت نامحسوس حجاب در مشهد