مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-02حوادث

دستور وزیر نیرو برای تامین نیاز آبی مناطق زلزله زده هرمزگان


وزیر نیرو دستور بسیج امکانات برای تامین نیاز آبی مناطق زلزله زده غرب هرمزگان را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله زده اظهار داشت: زلزله بامداد امروز باعث وارد آوردن خسارت به تاسیسات آبفا شده است.

وی افزود: وزیر نیرو از همان ابتدای حادثه موضوع آبرسانی به مناطق زلزله زده را رصد و دستور بسیج امکانات برای رفع نیاز آبی آن ها را صادر کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر روستای سایه خوش و با هدف تامین نیاز آبی مردم، آبرسانی سیار در حال انجام است.

  حمزه پور با بیان اینکه مدیریت بحران آبفا پس از وقوع زلزله تشکیل و برنامه ریزی برای تامین نیاز آبی سایه خوش و سایر مناطق زلزله زده در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: در حال حاضر چهار تانکر برای آبرسانی سیار پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی روستای سایه خوش به بندرخمیر، آب مورد نیاز این روستا به وسیله تانکرهای آبرسانی از نز شهر خمیر در حال تامین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آبفا تمام توان خود برای تامین آب سایه خوش تا وصل شدن برق سایت آب شیرین کن به کار گرفت و اکنون تامین آب این مناطق از طریق سایت آب شیرین کن در حال انجام می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر نیرو برای تامین نیاز آبی مناطق زلزله زده هرمزگان

دستور وزیر نیرو برای تامین نیاز آبی مناطق زلزله زده هرمزگان