مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-02حوادث

گپ و گفتی با هرکول نوظهور ایران و جهان/دوست دارم رکورد رضازاده را بشکنم


خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، دنیای کودکی بسیاری از بچه های کم سن و سال خلاصه می شود در بازی کردن، دختر که باشی به سراغ عروسک می روی و با نوازش و در آغوش گرفتنش رسم مادری کردن می آموزی، پسر هم که باشی بیشتر به سراغ تانک و تفنگ و هواپیما می روی و از همان کودکی رویای خلبانی و پلیس شدن در سر می پرورانی.

کیان رشیدی اما سه سالش که می شود، ناخودآگاه سمت 2 کیسه 10 کیلویی برنج گوشه خانه شان می رود و در یک ضرب بلندشان می کند، اهل خانه انگشت در دهان از این توانایی، اسپند دود کرده و همان جا پی به استعدادی ذاتی در کودکشان می برند.

آغاز طی کردن ره صد ساله در یک شب از همان روز برای کیان شروع می شود، آوازه قدرت بدنی کودکی سه ساله از بیرانشهر در شهر می پیچد و همین که به گوش استاد می رسد برای دیدن این کودک راهی منزلشان می شود.

پدر کیان می گوید: آقای سپهوند از قهرمانان پاورلیفتینگ همین که به خانه مان آمد، فقط به دست های کیان نگاه کرد و رفت، آن وقت چیزی از استعداد علی به ما نگفت و بعدها که کیان 6 ساله شد و از فرزندمان برای شرکت در مسابقات دعوت کرد، به ما گفت: ترسیدم از قدرت پسرتان مطلع شوید و به انجام کارهای سنگین وادارش کنید، در حالی که سنش برای شروع ورزش سنگینی چون پاورلیفتینگ کم بود و منتظر شدم 6 ساله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپ و گفتی با هرکول نوظهور ایران و جهان/دوست دارم رکورد رضازاده را بشکنم

گپ و گفتی با هرکول نوظهور ایران و جهان/دوست دارم رکورد رضازاده را بشکنم