مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-02سياسي

استقرار مسئولان قضایی هرمزگان در محل وقوع زلزله


با پیگیری حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا، یک تیم ویژه از مسئولان قضایی استان هرمزگان در محل کانونی زلزله حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی وقوع زمین لرزه در برخی نقاط استان هرمزگان، حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا طی تماسی با رییس کل دادگستری استان هرمزگان بر همکاری و مساعدت با سایر دستگاه ها در راستای بسیج امکانات و تأمین امنیت و کمک به رفع گرفتاری و کاهش مشکلات حادثه دیدگان تاکید کرد.

پیرو تماس و پیگیری رییس قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه هیئتی از مسئولان قضایی این استان از مناطق زلزله زده غرب هرمزگان بازدید به عمل آورد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در همین ارتباط گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله بامداد امروز، با پیگیری حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا، یک تیم ویژه از مسئولان قضایی استان هرمزگان شامل رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و سایر مقامات قضایی، در روستاهای سایه خوش و کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه که محل کانونی زلزله هستند، حاضر شدند.

قهرمانی افزود: رییس قوه قضاییه همچنین دستورات لازم را جهت پیگیری مطالبات قانونی زلزله زدگان و همچنین نظارت بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات میان حادثه دیدگان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مسئولان قضایی هرمزگان در محل وقوع زلزله

استقرار مسئولان قضایی هرمزگان در محل وقوع زلزله