مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-02بين الملل

سراب حقوق بشر آمریکایی به روایت مستندسازان


سال ها کار و تلاش کردند، مستند ساختند تا بگویند که آقا ، خانم آنجا یعنی در آمریکا خبری از بهشت برین نیست که تصورش را می کنید! آنجا هنوز برده داری و نژاد پرستی موج می زند، - گروه زندگی: تلاش برای برملا کردن حقیقت و شفاف کردن حقوق بشر آمریکایی، چندین سال مادر و پسری  پشت به پشت هم دادند تا مستندهای واقعی نژادپرستی را از کوچه پس کوچه های شهرهای آمریکا بیرون بکشند.

مادر خوشحال که یکی از فرزندانش  باجان و دل با او همراه شده و دوشادوش اوست اما در هر رفت و آمدی دلشوره آن ها را رها نمی کرد.

برای هر ورود و خروجی از شهری به شهر دیگر در آمریکا چندین بار در فرودگاه رصد می شدند، با چشم خودشان دیده بودند که  عکسشان  در دست مأموران فرودگاه  می چرخد  اما این  تنش ها را به جان می خریدند تا بتوانند  زره ای از معنای واقعی حقوق بشر در آمریکا و کشتار سیاه پوستان به دلیل نژادپرستی  را  به گوش و چشم مردم دنیا برسانند و با صدایی رسا بگویند: آقا، خانم اینجا آن بهشتی که تصورش را می کنید، نیست! اینجا هنوز برده داری و نژادپرستی در ذهن دولتمردان پررنگ است، حتی در برخی شهرهای آمریکا یک سیاه پوست نمی تواند با خیال راحت از خیابان عبور کند چون ممکن است به دست پلیس کشته شود!  در آخرین مستندی که این مادر و پس با هم ساختند ، وقتی در حال برگشت بودند  وهواپیما بر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب حقوق بشر آمریکایی به روایت مستندسازان

سراب حقوق بشر آمریکایی به روایت مستندسازان