مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-02سياسي

برگزاری محافل معارفی حرم حضرت معصومه(س) با حضور خطبای معروف


مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت گفت: مراسم شب های حرم از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، رفیعی، سعیدی آریا، - حجت الاسلام علی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 11 تا 17 تیرماه اظهار کرد: برای سالروز شهادت امام باقر (ع) ویژه برنامه های مذهبی و محافل عزاداری درنظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مراسم حرم مطهر در هفته جاری هر روز شامل نیایش صبحگاهی همراه با سخنرانی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، ختم قرآن کریم هدیه به حضرت معصومه (س) بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی بعد از نماز عشا خواهد بود.

وی اضافه کرد: سخنران مراسم قبل از ظهر از شنبه تا دوشنبه حجت الاسلام سیدمحمدتقی محمدی و از سه شنبه تا جمعه حجت الاسلام حمیدرضا گودرزی خواهد بود و هر روز زیارتنامه یکی از معصومین قبل از اذان ظهر قرائت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم قبل از مغرب نیز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی ابوالقاسم زمانی، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مجید همتی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی جمشیدی، چهارشنبه با سخنرانی حجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محافل معارفی حرم حضرت معصومه(س) با حضور خطبای معروف

برگزاری محافل معارفی حرم حضرت معصومه(س) با حضور خطبای معروف