مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-02بين الملل

بیش از هزار عنوان جدید به گنجینه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اضافه شد


رییس کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران گفت: بیش از هزار عنوان جدید به گنجینه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فاطمه ثقفی رییس کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تامین منابع علمی دانشگاه تهران از خرید بیش از هزار عنوان جدید کتاب مورد نیاز دانشجویان، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران، در موضوعات متنوع و به زبان های فارسی و انگلیسی خبر داد.

فاطمه ثقفی افزود: این کتابخانه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، با هدف تأمین نیازهای اطلاعاتی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران، به بررسی، انتخاب و خرید کتاب های فارسی و انگلیسی پرداخت.

وی ادامه داد: این کتاب ها از 16 خرداد 1401 به تناوب و بر اساس دسته بندی های موضوعی در نمایشگاهی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی به نمایش گذاشته شدند.

رییس کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران یادآور شد: کتاب های خریداری شده شامل 46 عنوان به زبان اصلی و نزدیک به هزار و 100 جلد کتاب به زبان فارسی است.

ثقفی گفت: اعضای کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران از ابتدای مرداد ماه، پس از جست وجو و یافتن عناوین موردنظر در سامانه آذرسا می توانند برای مطالعه یا امانت این کتاب ها به کتابخانه مرکزی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار عنوان جدید به گنجینه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اضافه شد

بیش از هزار عنوان جدید به گنجینه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اضافه شد