مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-02سياسي

تاکنون 2 هزار یزدی برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند


جانشین مدیر حج و زیارت یزد با بیان این که از دهم تیرماه، پیش ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین آغاز شد، گفت: تاکنون بالغ بر 2 هزار نفر در استان یزد برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد،  علی اکبر عزیزی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد اربعین حسینی یزد که با حضور مدیران ارشد استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت راه اندازی سایت جامع اربعین حسینی، اظهار کرد: پیش ثبت نام اربعین در این سامانه انجام می شود و همه می توانند با مراجعه به این سایت از اخبار و اطلاعیه های ستاد مطلع شوند.

وی افزود: این سامانه می تواند فرصت بسیار مغتنمی برای برآورد آمار زائران حسینی جهت خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی باشد.

همچنین در این جلسه از سایت جامع اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی یزد به نشانی http://www.

arbaeen.

ostanyazd.

ir رونمایی و حکم مسئولیت سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان به عنوان مسئول کمیته هماهنگی و پشتیبانی ستاد توسط مهندس عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به وی اهدا شد.

احمد خوشنویس، جانشین مدیر حج و زیارت یزد ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که ثبت نام برای شرکت در همایش اربعین حسینی تا 31 تیرماه سال جاری ادامه دارد، اظهار کرد: در این مرحله صرفاً پیش ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 2 هزار یزدی برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند

تاکنون 2 هزار یزدی برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند