مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-02سياسي

غریب آبادی: سهم و مسئولیت کشورهای دخیل در جنایت بمباران شیمیایی سردشت باید تعیین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی ، - دبیر ستاد حقوق بشر ضمن اشاره به جنایات حقوق بشری آمریکا و حمایت این کشور از رژیم صدام در طول جنگ تحمیلی گفت که سهم و مسئولیت کشور های دخیل در جنایت بمباران شیمیایی سردشت باید تعیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، ضمن اشاره به هفته افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی، به موضوع نقش کشور های غربی در اقدام تروریستی رژیم صدام مبنی بر بمباران شیمیایی سردشت پرداخت.

غریب آبادی در مورد نقش کشور های غربی در رقم خوردن فاجعه سردشت، گفت: جمهوری اسلامی ایران قربانی سلاح های کشتار جمعی است؛ بر اثر به کار گیری سلاح های شیمیایی علیه مردم کشورمان بیش از 13 هزار نفر شهید و بیش از 100 هزار نفر مجروح شدند؛ در حال حاضر نیز برخی از جانبازان شیمیایی ما به صورت روزانه به شهادت می رسند.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس گزارش چند سال پیش سازمان منع سلاح های هسته ای مستقر در لاهه، بیش از 15 کشور که عمدتا اروپایی هستند به همراه آمریکا، در تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: سهم و مسئولیت کشورهای دخیل در جنایت بمباران شیمیایی سردشت باید تعیین شود

غریب آبادی: سهم و مسئولیت کشورهای دخیل در جنایت بمباران شیمیایی سردشت باید تعیین شود