مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-02سياسي

8 نشانه والدین سمی که باید از آنها آگاه بود


والدین سمی در اصطلاح به والدینی گفته می شود که خواسته یا ناخواسته با اتخاذ سبک های نادرست تربیتی به فرزندان خود آسیب می رسانند و در دراز مدت موجب تجربه مشکلات هیجانی و روانی مختلفی در آن ها می شوند.

- اگر روابط شما و فرزندتان آنطور که دوست دارید پیش نمی رود و دائما دچار تعارض ها و اختلافات مختلف می شوید، این فرض را در نظر بگیرید که شاید در سبک های تربیتی خود دچار اشکالاتی هستند که با اصلاح آن ها می توانید رضایت بیشتری را تجربه کنید.

پدر و مادرها خود انسانند و مانند اغلب انسان های دیگر دارای محرومیت ها، کمبودها، شکست ها و ناکامی های خود بوده اند و اگر عشق و اعتماد و توجه بین والد و فرزند وجود داشته باشد، فرزندان می توانند بدون اینکه آسیبی جدی ببینند، با رفتارهای ناخوشایند و گاه به گاه والدین کنار بیایند.

اما چه بسیار والدینی که رفتارهای غلط و خشونت بار آنها با فرزندانشان دائمی و پیوسته است؛ به طوری که روح و روان کودک را به شکلی جدی دچار آسیب های ماندگار می کنند.

ما این دسته از پدر و مادرها را والدین بدرفتار یا سمی می نامیم.

والدین سمی چه کسانی هستند؟ والدین سمی در اصطلاح به والدینی گفته می شود که خواسته یا ناخواسته با اتخاذ سبک های نادرست تربیتی به فرزندان خود آسیب می رسانند و در دراز مدت موجب تجربه مشکلات هیجانی و روانی مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نشانه والدین سمی که باید از آنها آگاه بود

8 نشانه والدین سمی که باید از آنها آگاه بود