مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-02بين الملل

حماس حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد


جنبش حماس با محکومیت شدید حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به سوریه، خواستار اتحاد امت اسلامی در برابر این حملات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (شنبه) حمله بامداد رژیم صهیونیستی به استان طرطوس سوریه را محکوم کرد.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، او گفت که این حمله اقدامی جنایتکارانه و در امتداد تجاوزات رژیم صهیونیستی است که علیه امت اسلامی جریان دارد و لازم است تا با تمامی توان موجود در امت اسلامی با جنایات رو به افزایش مقابله شود.

سخنگوی حماس همچنین گفت که افزایش حملات رژیم صهیونیستی با تلاش برخی کشورهای منطقه جهت تشکیل پیمان های نظامی با این رژیم همراه شده و چنین روندی تنها در خدمت سیاست های توسعه طلبانه رژیم اسراییل است.

بیانیه حماس پس از آن است که خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به شهرستان الحمیدیه در جنوب طرطوس خبر داد.

سانا به نقل از یک منبع آگاه نظامی نوشت: حوالی ساعت 6:30 صبح امروز (شنبه، 2 ژوییه)، دشمن اسراییلی، با چند موشک از فراز دریای مدیترانه در غرب طرابلس، چند مرغداری در اطراف شهرستان الحمیدیه در جنوب طرطوس را هدف قرار داد و این حمله به مجروح شدن دو غیرنظامی از جمله یک زن منجر شد و خسارت مالی نیز بر جا گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

حماس حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد