مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-02ورزشي

استعدادیابی هیأت بدمینتون قم از میان نوجوانان و جوانان


رییس هیأت بدمینتون قم از رسیدن بدمینتون بازان قم به مقام های قهرمانی لیگ برتر، نائب قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور یاد کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، به منظور بررسی آخرین وضعیت تیم بدمینتون قم که در لیگ برتر مسابقات باشگاه های کشور قرار دارد و وجود استعداد های ارزشمند مرتبط با بدمینتون در قم، سراغ محمد حسن حسین زاده رییس هیئت بدمینتون استان که خود یکی از داوران در سطح بین المللی در این رشته است، رفتیم.

لازم به ذکر است تیم بدمینتون قم برای سومین سال پیاپی در لیگ برتر باشگاه های کشور حاضر می شود، در فصل اول حضور خود توانست قهرمان مسابقات شود و سال گذشته در پایان رقابت ها به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

*فارس: سلام، فعالیت های هیئت بدمینتون قم در سال جاری به چه نحوی است؟ فعالیت های هیئت بدمینتون استان به 3 دسته تقسیم می شود؛ دسته اول مربوط به بخش ورزش همگانی است که به لطف خدا توانستیم مسابقات مختلفی را در چند بوستان داخل شهر قم مانند بوستان نجمه، نرگس، شقایق و در چند نقطه دیگر برگزار کنیم، دسته دوم فعالیت ها مرتبط به بخش قهرمانی است که توانستیم در این 3 سال عناوین مختلفی را در لیگ های مختلف و در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی هیأت بدمینتون قم از میان نوجوانان و جوانان

استعدادیابی هیأت بدمینتون قم از میان نوجوانان و جوانان