مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-02سياسي

حذف امضاهای طلایی، از مزیت های اصلی ارائه خدمات هوشمند است


کاهش زمان صدور پروانه، حذف امضاهای طلایی و واسطه گری ها از مزایای ارائه خدمات هوشمند به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان در گفت و گویی اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی این دوره مدیریت شهری، حرکت به سمت هوشمندسازی ارائه خدمات و یکی از وظایف شهرداری صدور پروانه های ساختمانی است؛ در گذشته شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی مشکلاتی داشتند که با هوشمندسازی مشکلات آن ها رفع شده است.

وی ادامه داد: اکنون شهروندان می توانند به راحتی از خانه وارد سامانه شوند و با ثبت درخواست، اطلاعات لازم در ارتباط با پلاک خود را دریافت و مبلغ عوارض ساخت وساز را از همان جا مشاهده و پرداخت کنند.

قاسم زاده خاطرنشان کرد: با بهره مندی از خدمات الکترونیک دیگر نیازی نیست شهروندان برای دریافت پروانه به شهرداری مراجعه کنند، زیرا اگر مدارک لازم را به موقع در سامانه بارگذاری کنند، بلافاصله پروانه ساختمانی صادر خواهد شد.

شهردار اصفهان عنوان کرد: در سامانه سرای 10، خدمات در همه ساعات شبانه روز و ایام هفته ارائه می شود و دیگر نیازی نیست شهروند به شهرداری مراجعه کند؛ همچنین کاهش زمان صدور پروانه، حذف امضاهای طلایی و واسطه گری ها از دیگر مزایای ارائه خدمات هوشمند به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضاهای طلایی، از مزیت های اصلی ارائه خدمات هوشمند است

حذف امضاهای طلایی، از مزیت های اصلی ارائه خدمات هوشمند است