مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-02اقتصادي

مجوز لازم برای راه اندازی درمانگاه خیرساز روستای شیرین آباد صادر می شود


با توجه به اتمام مراحل احداث درمانگاه و بلاتکلیفی چندساله آن، روند صدور مجوز لازم برای آغاز به کار این درمانگاه خیریه به سرعت انجام می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل استانداری مرکزی فرزاد مخلص الائمه در بازدید سرزده از روستای شیرین آباد شهرستان فراهان ضمن قدردانی از همکاری کشاورزان منطقه در مدیریت مصرف برق، اظهار کرد: در مناطقی مانند روستای شیرین آباد که کشاورزی فعالیت غالب مردم است، مسئله تامین آب کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: در کنار تامین آب کشاورزی، برخی از مناطق با چالش هایی در حوزه تأمین آب شرب روبرو هستند که در این راستا، اقداماتی ذیل برنامه های محرومیت زدایی آغاز شده است.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه تامین آب شرب از اولویت های مجموعه وزارت نیرو در کل کشور است، افزود: باید آب شرب در تمام نقاط استان تأمین شود و در این موضوع از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

  وی تصریح کرد: امسال حدودا 106 روستا در استان مرکزی با تنش آبی روبرو هستند که این تعداد در تابستان گذشته بالغ بر 155 روستا بوده است و امسال با وجود اینکه ذخیره مفید سدها کمتر و بارندگی نامطلوب تر از سال گذشته بود، موفق شدیم با اصلاح تجهیزات و شبکه آبرسانی، تعداد روستاهای دارای تنش آبی در استان مرکزی را حدود یک سوم کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز لازم برای راه اندازی درمانگاه خیرساز روستای شیرین آباد صادر می شود

مجوز لازم برای راه اندازی درمانگاه خیرساز روستای شیرین آباد صادر می شود