مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-02سياسي

تاکید علم الهدی بر لزوم راه اندازی انجمن بین المللی با محوریت همسران شهدا


عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در دیدار با خانواده شهدا، گفت: لازم است یک انجمن بین المللی با محوریت همسران شهدا راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از خانواده ها و همسران شهدا جمعه (10 تیرماه)، همزمان با اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها ، با جمیله السادات علم الهدی عصضو هیات علمی دانشگاه و همسر رییس جمهور دیدار کردند.

در این نشست، همسران شهدای هسته ای، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و تیپ فاطمیون، ناجا، سلامت، امنیت، دیپلمات ها، حادثه منا و عرفه و همسران شهید طهرانی مقدم و فخری زاده حضور داشتند که در محفلی صمیمی به معرفی شهیدان خود پرداختند و برخی از همسران شهدا نیز دغدغه های خود را در زمینه عفاف و حجاب مطرح و بر آمادگی و مهیا بودن ظرفیت فرهنگی خانواده شهدا در زمینه های فرهنگی تاکید کردند.

در این نشست، علم الهدی طی سخنانی در جمع همسران شهدا ضمن عرض تبریک این ایام اظهار داشت: جایگاه همسران شهدا در کشورمان بسیار والاست.

علم الهدی با بیان اینکه ازدواج آسمانی که با وصلت نورانی حضرت علی و حضرت زهرا آغاز شود، امتداد آن نیز ازدواج هایی است که به شهادت همسران ختم شده است، تصریح کرد: محشور شدن و همنشینی با یک شهید در دوران حیات او و همسر شهید بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید علم الهدی بر لزوم راه اندازی انجمن بین المللی با محوریت همسران شهدا

تاکید علم الهدی بر لزوم راه اندازی انجمن بین المللی با محوریت همسران شهدا