مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-02اقتصادي

آزادسازی و پیاده روسازی اطراف برج قابوس به 3000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


آزادسازی و پیاده روسازی اطراف برج قابوس در حفظ و نگهداری این اثر باستانی خاص و جذب گردشگر که مورد توجه یونسکو و مردم کشورهای جهان است به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی اصغر موسوی امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت روز گنبدکاووس اظهار کرد: گنبدکاووس ظرفیت های خوبی مانند برج آجری جهان، مجموعه سوارکاری، رشته ورزشی والیبال به عنوان پایتخت والیبال کشور و غیره در راستای توسعه و پیشرفت شهر و جذب گردشگر دارد.

3000 وی تصریح کرد: گنبدکاووس قطب فرهنگی در شرق کشور و دارای معماری اسلامی در سده های گذشته بوده و تلاش داریم تا با تخصیص اعتبارات ملی بتوانیم این شهر با پیشینه فرهنگی و معماری اسلامی را به جایگاه واقعی خود یعنی دوران طلایی سده چهارم و پنجم برسانیم.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برای باز شده گره های ترافیکی در شهر نیز دو مشاور انتخاب کردیم تا در نقاط پرتردد تقاطع و دوربرگردان غیرهمسطح احداث کنیم.

وی ادامه داد: میدان بسیج و میدان امام علی (ع) در دو ورودی شهر از سمت مینودشت و آزادشهر از نقاط پرتردد بوده و احداث آن از پایان تابستان آغاز می شود.

موسوی گفت: امسال در بودجه شهرداری مبلغ 150 میلیارد تومان برای احداث این تقاطع ها و دوربرگردان غیرهمسطح در مسیر بلوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی و پیاده روسازی اطراف برج قابوس به 3000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

آزادسازی و پیاده روسازی اطراف برج قابوس به 3000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد