مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-02بين الملل

تداوم نبرد اطلاعاتی آنکارا-تل آویو؛ افشای جزییات جدید از فعالیت موساد در ترکیه


شبکه الجزیره قطر، شب گذشته با انتشار یک مستند از فعالیت موساد در ترکیه، جزییات جدیدی از فعالیت ماموران سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه رهبران مقاومت فلسطین در ترکیه فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنامه ما خفی اعظم (قمست پنهان ماجرا بزرگتر است) شبکه الجزیره، با بازکردن یک پرونده از فعالیت سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در ترکیه، اقدام به انتشار مستندات و مدارک و شهادت های افرادی که از سوی موساد در ترکیه هدف قرار گرفته اند و آن ها این امور را به مقامات ترکیه نیز اطلاع داده اند، می کند.

به نوشته وبگاه شبکه الجزیره ، با وجود نزدیک شدن روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر، صحبت از نبردی پنهانی بین دستگاه های اطلاعاتی ترکیه و موساد اسراییل است.

در اکتبر 2020، سرویس های امنیتی ترکیه 15 مظنون به جاسوسی و کار برای موساد را طی یک عملیات همزمان در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه دستگیر کردند و بیشتر متهمان دانشجویانی بودند که برای تحصیل به ترکیه فرستاده شده بودند.

به گفته طه داغلی کارشناس رسانه در امور ترکیه و اسراییل، موساد دهه نود را دوران طلایی روابط خود با اطلاعات ترکیه می دانست، اما پس از سال 2010 سوء ظن موساد نسبت به ترکیه و اطلاعات آن افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم نبرد اطلاعاتی آنکارا-تل آویو؛ افشای جزییات جدید از فعالیت موساد در ترکیه

تداوم نبرد اطلاعاتی آنکارا-تل آویو؛ افشای جزییات جدید از فعالیت موساد در ترکیه