مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-02سياسي

دیدار جمعی از خانواده ها و همسران شهدا با همسر رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمعی از خانواده ها و همسران شهدا جمعه 10 تیرماه، همزمان با اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها ، - جمعی از خانواده ها و همسران شهدا هزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با همسر رییس جمهور دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمعی از خانواده ها و همسران شهدا جمعه 10 تیرماه، همزمان با اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها ، با خانم علم الهدی همسر رییس جمهور دیدار کردند.

در این نشست، همسران شهدای هسته ای، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و تیپ فاطمیون، ناجا، سلامت، امنیت، دیپلمات ها، حادثه منا و عرفه و همسران شهید طهرانی مقدم و فخری زاده حضور داشتند که در محفلی صمیمی به معرفی شهیدان خود پرداختند و برخی از همسران شهدا نیز دغدغه های خود را در زمینه عفاف و حجاب مطرح و بر آمادگی و مهیا بودن ظرفیت فرهنگی خانواده شهدا در زمینه های فرهنگی تاکید کردند.

در این نشست، خانم علم الهدی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی طی سخنانی در جمع همسران شهدا ضمن عرض تبریک این ایام اظهار داشت: جایگاه همسران شهدا در کشورمان بسیار والاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جمعی از خانواده ها و همسران شهدا با همسر رییس جمهور

دیدار جمعی از خانواده ها و همسران شهدا با همسر رییس جمهور