مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-02بين الملل

فشار انگلیس به اسکاتلند و ولز برای تأمین مالی جنگ اوکراین


بعد از فشارهای انگلیس برای ارائه پول جهت ارائه کمک های تسلیحاتی به اوکراین، وزرای دولت های محلی اسکاتلند و ولز مجبور به تخصیص کمک مالی به خزانه داری لندن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که فشارهای کشورهای غربی به روسیه ادامه دارد، درخواست انگلیس از دولت های محلی اسکاتلند و ولز برای اختصاص کمک مالی برای ارائه تسلیحات به اوکراین خبرساز شده است.

منابع رسانه ای در انگلیس خبر دادند، اعضای ارشد دولت محلی نیکولا استرجون وزیر اول اسکاتلند اعتقاد دارند که نباید از پول این منطقه برای ارائه کمک های تسلیحاتی به اوکراین استفاده شود.

به نوشته روزنامه تلگراف ، کیت فوربس وزیر دارایی اسکاتلند اعلام کرد که 65 میلیون پوندی که اسکاتلند در اختیار وزارت خزانه داری بریتانیا قرار داده است، نباید به عنوان یک رویه در نظر گرفته شود .

طبق گزارش این رسانه، بعد از فشار خزانه داری بریتانیا برای اعطای 65 میلیون پوند وزرای دولت محلی نیکولا استرجون وزیر اول اسکاتلند اعلام کرد که دیگر از طرف اسکاتلند هیچ پولی برای دادن سلاح به اوکراین اختصاص داده نخواهد شد.

کیت فوربس وزیر دارایی اسکاتلند اعلام کرد که او این بار با تامین مالی درخواستی خزانه داری بریتانیا موافقت کرد اما این موضوع را روشن کرد که موافقت با پرداخت 65 میلیون پوند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار انگلیس به اسکاتلند و ولز برای تأمین مالی جنگ اوکراین

فشار انگلیس به اسکاتلند و ولز برای تأمین مالی جنگ اوکراین