مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-02بين الملل

تحلیلی از زمان طلایی، نقره ای و برنزی احیای برجام


اگر نخواهیم از فرصت کنونی برای احیای برجام استفاده درست کنیم مطمئنا فردا دیر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، مذاکره غیرمستقیم علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران و رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با نقش آفرینی انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی دو روز در قطر برگزار شد.

محمدجواد حق شناس در گفتگو با نامه نیوز درباره ارزیابی مذاکرات دوحه گفت: ابتدای دولت بایدن بهترین فرصت برای طرف ایرانی بود که با نقش آفرینی چهره هایی همچون ظریف و عراقچی در تیم مذاکره کننده بتواند با احیای برجام به خواست های مورد نظر مردم و جمهوری اسلامی براساس منافع ملی جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به دیدگاه های بایدن درباره احیای برجام، ایجاد محدودیت برای جریان تندرو در اسراییل و مقابله با اقدامات بن سلمان در عربستان، افزود: در آن ایام متأسفانه اقدامی نشد و عملا ما زمان طلایی برای احیای برجام را در یکی از پراشتباه ترین تصمیم گیری های سیاسی از دست دادیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: اخبار و گزارش ها سال گذشته حکایت از آن می کرد که آقایان روحانی و ظریف در آن مقطع به علت ملاحظات داخلی حاضر بودند که به نوعی تعهداتی مبنی بر عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری یا حتی همراهی و مساعدت با دیدگاه حاکم درباره ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی از زمان طلایی، نقره ای و برنزی احیای برجام

تحلیلی از زمان طلایی، نقره ای و برنزی احیای برجام