مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-02اقتصادي

کمبودی در تامین سوخت موردنیاز مناطق زلزله زده وجود ندارد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: هیچ یک از تأسیسات این شرکت در اثر زلزله بامداد امروز آسیب ندیده و سوخت رسانی به جایگاه های منطقه هرمزگان مطابق روال عادی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد سالاری فر صبح امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از نخستین دقایق زلزله تشکیل شد و شرایط سوخت رسانی در این مناطق بررسی شد.

وی با اشاره به شلوغی جایگاه های عرضه سوخت در ساعات ابتدایی زلزله تصریح کرد: به منظور تأمین سوخت مورد نیاز مردم نسبت به ارسال سوخت جبرانی به جایگاه ها اقدام شد و در همه مجاری عرضه تا شعاع مناسب سوخت رسانی انجام شده است.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با بیان اینکه هیچ یک از تاسیسات این شرکت در اثر زلزله آسیب ندیده، ادامه داد: انبار نفت شهید رجایی، اسکله ها و تمامی جایگاه های منطقه زلزله زده پایش شدند.

سالاری فر اضافه کرد: هم اکنون مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت کمتر شده است، اما پیش بینی می کنیم با توجه به گرمای شدید هوا و استفاده مردم از کولر خودروها، مصرف سوخت افزایش یابد که پیش بینی های لازم برای استقرار تانکرهای سوخت در نزدیکی مجاری عرضه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در تامین سوخت موردنیاز مناطق زلزله زده وجود ندارد

کمبودی در تامین سوخت موردنیاز مناطق زلزله زده وجود ندارد